Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ben jij onze schilder?

  • Eigen Huis Schilder

    Ben jij de schilder die we zoeken? En zit je net nu het nieuwe jaar begint weer thuis? Eigen Huis Schilder is een franchiseformule die vakschilders zoekt omdat we in deze regio een bak met werk hebben liggen. Ideale kans om samen met ons je eigen bedrijf te beginnen. Kijk op www.eigenhuisschilder.nl en lijkt het je wat, bel dan.

    Eigen Huis Schilder is een landelijk opererende organisatie maar jij hoeft niet verhuizen. Lekker toch!

  • doerak.5@home.nl

    Geachte,

    Ik zag uw advertentie, en wil u een voorstel doen.

    Ik heb vroeger zelf in de bouw gewerkt, doch door het volgen van allerlei opleidingen op het gebied van coaching en marketing ben ik gestart met diverse werkzaamheden om voor bedrijven klanten binnen te halen.

    Wat doe ik zoal?

    Het nabellen van oude klanten onder uw naam om hieruit opdrachten binnen te halen.

    Eenvoudig klantonderzoek in overleg.

    Nabellen van offerters.

    Veel oude klanten zijn vaak het adres of tel kwijt geraakt maar willen wel hun huis geschilderd hebben en gaan op deze manier naar een ander toe,

    Mocht u hier belangstelling voor hebben dan hoor ik graag van u.

    Mijn website is in ontwikkeling ik sta ingeschreven bij de kvk

    Met vr Gr Henk .

    Alleen tel reakties graag

    tel 053 2308020