Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sportpartner.nl niet te vertrouwen

  • waterman48

    Hallo,

    Pas op als je een sportpartner zoekt via deze website. Als je zogenaamde berichten hebt gekregen van iemand moet je minimaal voor een week EURO 9.90 betalen om ze te kunnen lezen. Als je dan contact opneemt met de personen die je een bericht hebben gestuurd reageert er niemand. Vervolgens trekken ze elke week erna gewoon weer hetzelfde bedrag van je rekening EURO 9,90.

    sportpartner.nl niet doen dus!

    Eric

  • janneke

    Hoi,

    Zag je berichtje over sportpartner. Heb me enige dagen geleden tot mijn spijt opgegeven maar vond het een onpersoonlijke kille bedoening. Maar nu….ik kan me met geen mogelijkheid afmelden. Als ik ze daarover iets stuur dan krijg je gewoon weer een nietszeggend mailtje.

    Misschien weet jij hoe ik me kan uitschrijven? Bij voorbaat dank.

    groeten, Janneke

  • H.Alert

    Sportpartner.nl is doorgestoken kaart! Na betaling van minimaal €19.95 voor een maand kun je reageren op profielen. Vervolgens krijg je geen reactie of van mensen die helemaal niet bij je profiel passen. Die zgn. reacties worden duidelijk door hun medewerkers in elkaar geflanst. Het is de bedoeling om je langer dan een maand vast te houden. Of er daarna werkelijk iets tot stand kan komen betwijfel ik ten zeerste. Waarschijnlijk plukken ze de foto's bij de profielen zelf van internet. Internetoplichting dus. Misschien kan de heer Jorrit Hertsenberg daar eens over ondervraagd worden door Antoinette Hertsenberg van Tros Radar. (Zal toch geen familie zijn, hoop ik voor hen).

  • EEvers

    Het klopt. Deze site sportpartner is werkelijke oplichting. Je krijgt veel reacties en dan mag je betalen voor je kunt reageren. Heb je dat gedaan dan krijg je prompt geen reacties meer maar heb je inmiddels wel gedokt voor 3 mnd. Ik vraag me af of hier niets tegen te doen is

  • edwin

    Je kunt je afmelden. Ze pikken je geld in zonder dat je daar toestemming voor hebt gegeven. Er staat een link om af te meleden op de site. Ik merkte dat er een bedrag voor 3 maanden van mijn rek was afgeschreven zonder mijn toestemming en handtekening. Ik heb mijn bank erop gezet en heb inmiddels mijn geld terug. Gewoon even doordouwen. Het is nl zeer onrechtmatig wat ze doen. Voor een machtiging heb je nl een handtekening nodig of je moet een internetbankieren transactie hebben gedaan.Anders kan iedereen wel geld van je rekening afschrijven.

    janneke Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    > Zag je berichtje over sportpartner. Heb me enige

    > dagen geleden tot mijn spijt opgegeven maar vond

    > het een onpersoonlijke kille bedoening. Maar

    > nu….ik kan me met geen mogelijkheid afmelden.

    > Als ik ze daarover iets stuur dan krijg je gewoon

    > weer een nietszeggend mailtje.

    > Misschien weet jij hoe ik me kan uitschrijven? Bij

    > voorbaat dank.

    > groeten, Janneke

  • Annie

    Ik wou mij eerst ook aanmelden en had al een profiel geschreven,maar ik twijfelde ineens wat betreft het betalen,en heb het maar niet gedaan.

    Nu krijg ik aldoor in mijn postvak reacties die wel met mij in contakt willen komen,maar ik kan ze niet lezen wat dan moet ik eerst betalen.

    Mijn gevoel zegt dat ik dat niet moet doen,en ik volg toch mijn gevoel…

    Annie.