Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tuinman gevraagd

  • Fred

    Wij zijn op zoek naar iemand die ons wil helpen met een aantal tuinklussen.Gras inzaaien, egaliseren ,snoeien, terras ophogen etc.Uren en vergoeding uiteraard in overleg.Het is geen haastklus, maar als er iemand is die enkele uren per week tijd en zin heeft dan horen wij dat graag.

    Fred

  • willem

    kijk eens in het telefoonboek

  • Fred

    Hallo mijn naam is Fred ik ben 50 jaar en vind het werken in een tuin erg interessant.

    Ik ben een harde werker en heb ervaring met verschillend kluswerk op tuin gebied.

    Ik snoei geregeld in tuinen en straten van terrasen vind ik ook leuk om te doen.

    Zou het prettig vinden iets van u te vernemen.

  • fred

    Bedankt voor de reactie's .Zoals het er nu naar uit ziet hebben wij een tuinliefhebber gevonden.

    Fred

  • M. van der Veen

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een tuinman die mij kan helpen met snoeien, onkruid wieden, etc.

    M.a.w. ik heb af en toe hulp nodig.

    Wel iemand die verstand heeft van tuinonderhoud.

    groeten,

    M. van der Veen

  • inigo huinck

    in maastricht wordt een tuinman gevraagd om een keer in de maand te komen werkenFred schreef:

    >

    > Wij zijn op zoek naar iemand die ons wil helpen met een

    > aantal tuinklussen.Gras inzaaien, egaliseren ,snoeien, terras

    > ophogen etc.Uren en vergoeding uiteraard in overleg.Het is

    > geen haastklus, maar als er iemand is die enkele uren per

    > week tijd en zin heeft dan horen wij dat graag.

    >

    > Fred

  • gertjan

    Hallo ik heb wel intresse in dit werk u kunt mij bereiken op 06 33024789

  • Haagedoorn

    Hallo,

    wij zijn ook op zoek naar een tuinman in de omgeving van Purmerend (noord holland) voor het snoeien van bomen/heg, onkruid wieden en andere werkzaamheden.

    Ik hoor graag van u

  • martijn

    ik kan nog een paar tuinen onderhouden

    ik ben verhuist naar omg utrecht

    daarom nog een paar tuinen omg utrecht / amsterdam

    onderhoud snoeien en ander onderhoud

    heeft u intresse mail rustig dan maar naar prettig\-gestoord2@hotmail.com

  • Cor

    Wij wilen best u er wel mee gaan helpen en wij zijn met een prijs overleg best snel klaar u bent bij ons veel goedkoper uit dan bij een bedrijf

    wij doen zelfs al huisen voor 100 tot 150 euro dat zijn echt goedkoper de prijsen dan bij een echt bedrijf daar ben je al gouw zeker 300 of 400 euro kwijt wij doen nu bij mensen zwart werken thuis en wij vinden het ook leuk om u een handje te wilen helpen,

    vriendelijk groet cor