Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Glazenwasser gezocht voor de wijk Klein Driene

  • Hoicks

    Ik ben op zoek naar een glazenwasser die onze ramen wil lappen. Duplex woning dus 2 etages. Reden hiervoor is dat er in de Hengelose wijk Klein Driene geen glazenwassers actief zijn. Mocht je dus glazenwasser zijn, dan kun je daar aardig zaken doen.

    De laatste glazenwasser die ik in de wijk gezien heb is al weer minstens 1 jaar geleden.

  • michel

    toevallig ook cesar franckstraat?

    Heb nu ook al verschillende bedrijven gebeld, niemand heeft er volgens mij zin in.

  • Hoicks

    Ik woon aan de Moderatohof.

    Ik heb ook al verschillende glazenwassers gebeld en het lijkt er inderdaad op dat er niemand zin heeft om er te wassen. Als ik het zelf kon wist ik het wel.

  • dina

    Koop een lange ladder en begin zelf een glazenwas bedrijf……………….

    Als niemand dit wil, kun je er rijk aan worden……….

  • Bas

    Ben zelf glazenwasser en woon op Klein Driene, bel maar voor een afspraak: 0648527636

  • The King

    Is dat niet wat voor jou? Je weet al aardig hoe je zoiets moet aanpakken. Sta je al ingeschreven bij de kamer van koophandel? Moet je zeker doen of begin eens een adviesbureau……

  • De glazenwasser

    En dan je e-mail adres verstoppen? En jezelf dan ook nog The King noemen? Hahahahahahaha…kneus!!!

  • Meriam

    hoi

    ik woon zelf ook in kleindriene sinds kort, ben ook opzeok naar een glazenwasser.. heeft u al iemand gevonden\gr

    Hoicks Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben op zoek naar een glazenwasser die onze

    > ramen wil lappen. Duplex woning dus 2 etages.

    > Reden hiervoor is dat er in de Hengelose wijk

    > Klein Driene geen glazenwassers actief zijn. Mocht

    > je dus glazenwasser zijn, dan kun je daar aardig

    > zaken doen.

    >

    > De laatste glazenwasser die ik in de wijk gezien

    > heb is al weer minstens 1 jaar geleden.

    hoi ik woon

  • peter

    voor 4 keer in het jaar gr peter

  • Bulent

    Met vriendelijke groet.